piątek, 9 sierpnia 2013

Tisane, balsam do ust

  • Tisane, balsam do ust

Naturalny kosmetyk, przeznaczony do pielęgnacji i ochrony ust. Wygładza szorstkie, spierzchnięte usta, przywracając aksamitną gładkość. Chroni usta przed wpływem czynników środowiskowych jak słońce, wiatr, deszcz, mróz. Odżywia delikatną skórę warg. Nawilża i chroni usta przed wysychaniem. Regeneruje naskórek uszkodzony wskutek działania czynników atmosferycznych, otarć oraz opryszczki.Dostępny w aptece.
Składniki aktywne: wosk pszczeli, miód, olej rycynowy, oliwa, ekstrakt z melisy, jeżówki purpurowej i ostropestu plamistego, witamina E.


Mój ulubiony!
Przyjemna konsystencja, zapach jak kto lubi mi nie przeszkadza.
Z resztą pewnie bardzo znany kosmetyk :)

Działanie: Nawilża suche usta, wygładza, goi, chroni usta przez zmianami atmosferycznymi (wiatr, mróz). Dobrze współpracuje z pomadkami, błyszczykami. Nie ma problemów z rozprowadzaniem produktu. Łatwo dostępny i niezła cena!
Są wersje w słoiczkach, ja osobiście wolę w sztyfcie.
ZDAJE SOBIE SPRAWĘ, ŻE MOŻECIE MIEĆ INNE ZDANIE :)

Cena: 7-10zł
Moja ocena: 5/5

A Wy miałyście go? Co sądzicie?
Jaki jest Wasz ulubieniec do ust? ;>


ps. macie problemy wczoraj i dziś z dodawaniem postów? :/

16 komentarzy:

  1. tej ziajki nigdy nie używałam, ale tisane znam i uwielbiam u mnie jednak dużo lepiej się sprawdza ta w słoiczku, wydaje mi się że lepiej odzywia moje usta

    OdpowiedzUsuń
  2. moim obecnym ulubieńcem od dłuższego czasu jest Carmex tradycyjny w słoiczku:) Tisane też ma wiele pozytywnych opinii, więc możliwe, że się na niego niedługo skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam wersji w słoiczku i na zimę na pewno do niej wrócę :) Na razie moje usta są w dobrej kondycji i testuję inne pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tisane znam tylko ze słyszenaia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dużo dobrego o nim słyszalam nawet od mojej siostry.

    OdpowiedzUsuń
  6. wydaje sie fajny, lubie takie balsamy :))

    OdpowiedzUsuń
  7. balsam dobrze działał na moją skórę, ale nie jestem w stanie znieść tego smaku i zapachu... już wolę carmexa :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie balsamy do ust ale tego nie używałam :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego nie miałam, uwielbiam balsamy do ust z Loreal i Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam takie paskudny nawyk obgryzania skórek na ustach, łapie się na tym bardzo często a potem oczywiście usta w tych miejscach bolą, chyba czas zainwestować w dobry balsam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzmi ciekawie ;) Jak go gdzieś spotkam, to kupię ;)

    Pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam same dobre rzeczy o tej pomadce i muszę się w końcu w nią zaopatrzyć;)

    OdpowiedzUsuń
  13. moim ulubionym jest bebe różowy i balsamy do ust z oriflame

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj;) masz rację kosmetyk znany, ale mimo, iż ciągle się przewija na sklepowych półkach, to nigdy go do koszyka nie wrzuciłam i tak się teraz zastanawiam dlaczego:P muszę nadrobić zaległości:) Pozdrawiam i obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam lubię i polecam

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz = mój uśmiech :)