sobota, 15 lutego 2014

JEMMA KIDD touch-up concealer - korektor w pędzelku :)


***




Profesjonalny kosmetyk od brytyjskiej wizażystki Jemmy Kidd
Kosmetyki sygnowane nazwiskiem Jemmy charakteryzują się swoją funkcjonalnością,
są to kosmetyki łączące w sobie różne właściwości i najwyższa jakość.


***



***

najjaśniejszy kolor - 01 fair
Zdecydowałam się na niego przy okazji zakupów u jakiegoś sprzedawcy na allegro, zobaczyłam dobrą recenzję i kupiłam ;)

Cena: ok. 10 zł / 2ml
dostępny tylko na allegro


Moje zdanie:

+ ładnie odświeża spojrzenie,
+/- średnio kryje jednak nie najgorzej,
+ łatwa i przyjemna aplikacja,
- nie wydajny!
- korektor wcale do najjaśniejszych nie należy mimo, że to kolor najjaśniejszy,
+/- konsystencja jest kremowo-wodna,

_________________________________________________________


;-)

7 komentarzy:

  1. Pierwszy raz go widzę, ale jakoś mnie nie kusi ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz się z nim spotykam i jakoś nie przekonał mnie do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny blog:*
    Zapraszam do siebie!
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Dość dobre krycie, ciekawy produkt;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny efekt, jednak i jego dotknął wielki minus tego typu korektorów - mało wydajny. Chociaż za tą cenę można wybaczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam, że mi bardzo podoba się ten korektor.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz = mój uśmiech :)