poniedziałek, 14 lipca 2014

Przez wielu lubiana - baza pod cienie AVON ;)

Avon, Eye Shadow Primer - baza pod cienie

Dziś recenzja jakże znanego już produktu i przez wiele dziewczyn lubianego.



Co obiecuje producent?

Baza pod cienie do powiek:
- przedłuża trwałość cieni i zapobiega zbieraniu się ich w załamaniach powieki,
- nadaje powiekom gładki, matowy wygląd,
- odpowiednia dla każdego odcienia skóry.


Skład:Isododecane, Talc, Nylon-12, Cera Alba, Hydrogenated Coco-Glycerides, Disteardimonium Hectorite, Paraffin, C12-13 Alkyl Lactate, Silica, Aqua, Propylene Carbonate, Dimethicone, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Methylparaben, Polyethylene, Camellia Oleifera Leaf Extract, Ethylparaben, Trimethylsiloxysilicate, Triethoxycaprylylsilane, Saccharomyces Lysate Extract, C9-15 Fluoroalkohol Phospohate, Biosaccharide Gum-1, Sodium Hyaluronate, Peg-12 Dimethicone, CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499.





***




Na początek chciałabym pochwalić producenta za ładne opakowanie.
 Zgrabny, szklany słoiczek na prawdę dobrze się prezentuje.
Jednak mieści nieco mniej produktu, niż zwykle plastikowe bo tylko - 3g




***

to nadal ten sam cień ;-)

Konsystencja tego produktu jest delikatna i aksamitna - daje matowe wykończenie jednak nie obciąża powieki. Potrzeba jej bardzo nie wiele by pokryć całą powiekę. Baza na prawdę daje radę nie roluje się na powiece, dobrze utrzymuje cienie i co więcej ładnie podbija ich kolor. Jedynym zastrzeżeniem, które mam do tej bazy to to, że jest aż za zbyt matowa i dla nie których może wydawać się tępa, jednak przy użyciu odpowiedniego pędzla wszystko pozostaje w normie! ;-)


Cena bazy to około - 9-12zł / 3g


Mimo, że jest jej dosyć mało i nie którzy mogą mieć problem z tą tępowością, którą da się okiełznać.
 To jeden z lepszych kosmetyków od Avon i...
Oceniam ją na:

4/5



A Wy miałyście/macie, lubicie? ;-)

4 komentarze:

  1. Nie miałam tej bazy, ale będę mieć ją na uwadze, gdy będę szukać kosmetyku tego typu ;) Póki co latem nie za bardzo mam ochotę malować się cieniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam, mam:) Dotychczas używałam bardzo rzadko, ale mam zamiar w końcu regularnie używać cieni:) Opakowanie to jeden wielki plus! Baza już z dwa razy wylądowała na płytkach a z produktem nic się nie stało:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest baza. Tez bardzo ją lubię.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz = mój uśmiech :)