sobota, 24 sierpnia 2013

Małe zakupy :)


urodomania.com

* wejdź na strone -> KLIK


Całkiem sprawny kontakt, po zaksięgowaniu wpłaty przesyłka została od razu wysłana.
Dobrze opisane produkty, jednak nie przestrzegli przed paletką :p

~~~~


W7, Paleta cieni 10 out of 10 browns


Skusiłam się na tę paletkę w ciemno, ponieważ bardzo spodobały mi się jej kolory.
Jednak kolorki słabo na pigmentowane i mało widoczne :/

Cena: 18zł / urodomania.com

Rozświetlacz do twarzy, Technic


Kupiłam zachęcona opiniami na blogach, na wizażu itd.
Użyłam kilka razy i jak na razie podoba mi się efekt, który daje :)

Cena: 13 zł / urodomania.com

____________________________________________________


*
Rossman *


Garnier, Hydra Adapt cera sucha i bardzo sucha
odżywczy krem-balsam


Szukałam czegoś dobrze nawilżającego. W Rossmanie była promocja,
więc się skusiłam. Jak na razie jestem zadowolona.

Cena: 9zł - promocja
13zł - stała cena / Rossman

Dezodorant Dove, gofresh / granat

Bardzo lubię jego zapach. Nie robi mi plam jak np. nivea.

Cena: 7zł - przecena / Rossman

Alterra, pomadka rumiankowa do ust


Kupiłam ją z myślą o terapii dla rzęs, przeczytałam ostatnio na jakimś blogu (przepraszam, nie pamiętam u kogo) że jest skuteczna. Ma bardzo ładny skład i postanowiłam spróbować :)

Cena: ok.3-4zł / Rossman
____________________________________________________

Miłego weekendu Kochane! :)

18 komentarzy:

  1. całkiem fajne zakupy

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tę pomadkę z Alterry :) Paletka cieni wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie się prezentuje paletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletka świetna :) Jestem ciekawa jak się sprawdza ta wersja Hydra Adapta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zostałaś nominowana do Liebester Blog
    po szczegóły zapraszam na bloga
    http://gosiamysz.blogspot.com/
    gosia

    OdpowiedzUsuń
  6. Próbuję się skusić na High Lights, ale czekam, aż coś jeszcze mi w oko wpadnie, żeby tylko jedna rzecz nie szła:) dla pomadki z Alterry też mam takie zastosowanie zaplanowane, ale jeszcze jej nie kupiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogromna szkoda z tą paletką nie cierpie takich cieni, czuję się przy nich oszukana :[

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne kolory tej paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zakupki:) ta paletka ładna, ale szkoda, że pigmentacja do kitu :/ ten krem z Garnier jak dla mnie nie za dobry, chyba jak każdy z tej serii, ale dobrze że u Ciebie się sprawdza:)
    buziaki i dodaję do obserwowanych, czekam na szczegółową recenzję rozświetlacza:*

    OdpowiedzUsuń
  10. mam ten rozświetlacz, jest fajny, choć pędzelek kiepski, ale i tak najpierw nakładam rozświetlacz na palce,a dopiero później aplikuje na twarz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten dezodorant! stał się moim ulubieńcem we wakacje, pachnie świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. obyś była bardziej zadowolona ze swojego HydraAdapt niż ja z żółtego ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. o kruca! Ta paletka wygląda swietnie :)!

    OdpowiedzUsuń
  14. No szkoda,że cienie w paletce są słabo napigmentowane.

    OdpowiedzUsuń
  15. hmm a już myślałam po zdjęciu, że mnie skusi ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz = mój uśmiech :)