poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Oriflame, Tusz do rzęs Beauty WONDER

Tusz prezentuje się tak jak widać powyżej ;)
Silikonowa, wyginająca się szczoteczka
przed
po
niestety światło się zmieniło a zauważyłam to dopiero po zgraniu i kolor mojej skóry i oka różni się,
ale bardziej realistyczny jest "przed" :)

Co mogę o nim powiedzieć: Kupiłam go pod wpływem dobrych opinii z wizażu. Tusz ten ma silikonową szczoteczkę, nie osypuje się, nie robi grudek, ładnie podkręca rzęsy, średnio je wydłuża ale przy moich słabiutkich rzęsach efekt jest niezły :)
Na zdjęciu widoczna jest 1 warstwa, po kilku rzęsy są dłuższe.

Jeśli chodzi o zdjęcia nie widać na nich dokładnych efektów, dodatkowo moja opadająca powieka utrudnia  zobaczenie tego efektu. Co do dolnych rzęs na co dzień ich nie maluje dlatego są tylko leciutko muśnięte.
Przez wizaż został on doceniony:
KOSMETYKIEM WSZECH CZASÓW

Cena stała: 35zł, po przecenie około 25zł ;)

MOJA OCENA TO:  4,5/5

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ps. Opinia jest tylko moją opinią i każdy ma prawo mieć inne zdanie na dany produkt .

15 komentarzy:

  1. Zaciekawił mnie ten tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go i według mnie daje fajny, naturalny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś miałam ten tusz i bardzo mi się spodobał , szczególnie wygodna szczoteczka ;)
    ps. dziękuję za udział w moim rozdaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam go nigdy jestem wierna temu z Maybelline, jednak opinie na wizażu rzeczywiście dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. też o nim pisałam:)polubiłam się z tym tuszem od pierwszego pomalowania;D

    OdpowiedzUsuń
  6. używałam go laaaata temu i również byłam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  7. szczotka raczej nie w moim stylu, ale tuszy mam 6 wiec kolejnego na razie nie kupie ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedyś miałam ten tusz i baaardzo go lubiłam :) świetnie wydłużał moje krótkie rzęski :DD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja go uwielbiam, zużyłam już kilka opakowań. :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz = mój uśmiech :)