poniedziałek, 5 sierpnia 2013

3 produkty Radical ;)

Szampon, odżywka, mgiełka Radical, Farmona
Hej! ;)
Dzisiaj napiszę o trzech produktach z Radicalu firmy Farmona, zapraszam :)

Wiem, że szampon i mgiełka jest dostępna w Rossmanie a odżywki tam nie widziałam. Ja wszystko zakupiłam w aptece (Pani z apteki mi poleciła te produkty).
Cena 8-12zł zależy gdzie kupujemy.

ZAPACH:
każdego z tych produktów, typowo ziołowy

Zacznę od najgorszego produktu, który nic nie robił z włosami, ale też im nie zaszkodził. Jest to MGIEŁKA (ostatni produkt widoczny na zdjęciu). Produkt ma wzmacniać włosy lecz nic z nimi nie robi nie wzmacnia. Jeden plus, który zauważyłam to psikając nim rano włosy się lepiej układały. Nie wiem czy to faktycznie jego zasługa, ale tak mi się wydawało :) + OK opakowanie (atomizer). Zużyłam 2 opakowania dla pewności.
Produkt nie robi nic więcej więc nie będę więcej o nim pisać.

Teraz SZAMPON i ODŻYWKA. Jeśli chodzi o szampon spełnił on swoją rolę wzmocnił  moje włosy, ale niestety po każdym zastosowaniu je wysuszał, dlatego stosowałam go na zmianę z innym szamponem. Opakowanie szamponu wpływa bardzo na wydajność, ponieważ jest to zwykła butelka w kształcie widocznym na zdjęciu z otworem bez żadnego dziubka, przez co wylewa się sporo produktu.
Odżywka: o niej nie mogę za dużo powiedzieć. Szklane opakowanie z otworem jak amol, pewnie wiecie o co chodzi :D pomaga w wydobywaniu małej ilości produktu na skórę i przez to jest bardzo wydajny.
Nie wiem czy ta odżywka coś robi, ponieważ stosowałam ją razem z szamponem. Razem wzmocniły mi włosy do niepoznania, włosy przestały wypadać, chociaż szampon niestety wysuszał. Ale stosowany raz co dwa dni (w moim przypadku, ponieważ myję głowe codziennie)  na zmianę z innym szamponem nie zrobi krzywdy naszym włosom a może pomóc :)

Wiem, że jest jeszcze serum z tej serii i ampułki ale ich nie miałam :)

Miłego dnia! :)

__________________________________________________

ps. Opinia jest tylko moją opinią i każdy ma prawo mieć inne zdanie na dany produkt .


11 komentarzy:

  1. Miałam szampon, niestety nie specjalnie pomógł moim włosom..

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam wszystkie, ale mi nie pomogły :( Może jeszcze spróbuje

    OdpowiedzUsuń
  3. moja koleżanka nałogowo używa szamponu i twierdzi, że włosy jej nie wypadają tak jak kiedyś; ja miałam mgiełkę, ale żadnych rezultatów nie zauważyłam, także odpuściłam sobie tą markę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wypróbować, jeszcze nie miałam okazji używać żadnego z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam z tej serii ampułki i rzeczywiście włosy się wzmocniły, ale niestety efekt był krótkotrwały :/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie stosowałam ;P
    hmm płyn kosztuję oko 10 zł w Rossmannie ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog, będę odwiedzać :) I zapraszam też do mnie.. mam nadzieje że znajdziesz coś dla siebie :)
    Pozdrawiam :)
    make-up-prima-sort.blogspot.com

    Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam ten sam szampon mi tak bardzo włosów nie wysusza, i jestem nim zachwycona, oby dalej dbał o nasze włoski :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Równiez mam szampon i uwielbiam go - na szczęście nie zauważyłam żeby wysuszał włosy. Do tego mam to serum witaminowe, ale chyba sięgnę jeszcze po odzywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. szampon jest fajny, a tej mgiełki nie zużyłam całej, muszę sprawdzić czy w ogóle jest jeszcze ważna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja używam szamponu i odżywki i jestem meeega zadowolona z nich. Szampon zapobiegł wypadaniu a kiedy zaczęłam używać odżywki po jakimś czasie zaczęły mi odrastać włosy :D

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz = mój uśmiech :)